S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

Obchodné a dodacie podmienky pri nákupe v našom internetovom obchode:

 

V internetovom obchode nakupujú fyzické a právnické osoby bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť týmito pravidlami:


Klient si môže objednať ktorýkoľvek tovar, ktorý je v ponuke nášho internetového obchodu.
Pri objednávaní tovaru je nutné vyplniť v objednávke osobné údaje, dodaciu resp. fakturačnú adresu, kontakt. Tieto údaje budú použité len v rámci objednávky klienta a iba pre vnútornú potrebu našej firmy, zaväzujeme sa, že nebudú použité na iné účely.


Po stlačení tlačítka "OBJEDNAŤ" v objednávacom formulári bude objednávka zaregistrovaná a vtedy vzniká zároveň obchodný vzťah medzi zákazníkom a našou firmou. Od tejto chvíle pre obe strany platia všetky práva a povinnosti vyplývajúce z občianskeho a obchodného zákonníka. Po objednaní zákazník obdrží potvrdenie o spracovaní objednávky do 24 hod.

Za tovar možno zaplatiť dobierkou alebo prevodom z účtu klienta.

 

PLATBA PREVODOM Z ÚČTU KLIENTA
Pri platbe prevodom z účtu uhrádzajte Vaše objednávky na číslo účtu: SK51 0900 0000 0002 8676 3192


Variabilný symbol platby je číslo objednávky.
Do správy pre príjemcu môžete uviesť Vaše meno.
Tovar bude vyexpedovaný okamžite akonáhle obdržíme celú platbu na náš účet.

Výška ceny objednávky je nemenná.
Naša firma si vyhradzuje právo objednávku zrušiť v prípade, keď nie je možné tovar zabezpečiť v čo najkratšom čase. V takomto prípade bude zákazník upovedomený telefonicky alebo e-mailom o dlhšej dodacej lehote. Zákazník má právo po tomto oboznámení objednávku kedykoľvek zrušiť.

Dodanie a platba za tovar:
Objednaný tovar sa doručuje prostredníctvom Slovenskej pošty (prebratie zásielky klientom na pobočke pošty) alebo kuriérskou spoločnosťou napr. GLS (doručenie do rúk na adresu zadanú klientom).
Objednávka prijatá v daný deň, bude vybavená a odoslaná klientov max. do 48 hodín resp. aj skôr. Lehota doručenia tovaru zákazníkovi je maximálne do 7 pracovných dní od jeho objednania. V prípade, že sa tovar nenachádza u žiadneho dodávateľa a nie je možné ho zabezpečiť, zákazník bude o tom
upovedomený telefonicky alebo emailom.

Náš internetový obchod sa zaväzuje dodať tovar zákazníkovi na dodaciu adresu, ktorú zákazník uviedol v objednávke.
Ak si zákazník zásielku nepreberie z dôvodu neprítomnosti alebo z dôvodu, o ktorom neinformoval predávajúceho, tovar mu bude po skontaktovaní zaslaný na jeho náklady.
Takisto budú zákazníkovi účtované všetky preukázateľné náklady spojené s dodaním tovaru, ktorý bez udania dôvodu neprevzal.
Tovar bude expedovaný ihneď po overení všetkých potrebných informácií. Preto Vás prosíme, pre tieto prípady uvádzajte vždy Váš kontaktný telefón alebo email.

Poštovné pre jednotlivé zásielky:

Zásielka Kuriér  - Dobierka                                           ZADARMO (min.výška objednávky 19,99,-Euro s DPH)

Zásielka Kuriér  - Platba vopred na účet                        ZADARMO (min.výška objednávky 19,99,-Euro s DPH)

Zásielka List / Balik pošta - Platba vopred na účet         ZADARMO (min.výška objednávky 19,99,-Euro s DPH)

Zásielka PACKETA  - Dobierka                                      ZADARMO (min.výška objednávky 19,99,-Euro s DPH)

(hotovosť alebo platba kartou na mieste)                                     

Zásielka Kuriér  - Platba vopred na účet/Dobierka         6,00 Euro    (výška objednávky do 19,98,-Euro s DPH)

Zásielka List / Balik pošta - Platba vopred na účet         3,60 Euro    (výška objednávky do 19,98,-Euro s DPH)

Zásielka PACKETA  - Dobierka                                      6,00 Euro    (výška objednávky do 19,98,-Euro s DPH)

(hotovosť alebo platba kartou na mieste) 

Záručné podmienky:
Na spotrebný materiál do tlačiarní (laserové tonery, atramentové náplne) poskytujeme predĺženú zákonnú záruku, ktorá platí po dobu 24 mesiacov odo dňa predaja alebo do spotrebovania. Pri spotrebovaní materiálu do tlačiarní pod hodnotu 30% jeho celkovej kapacity, záruka končí.
V prípade ostatného tovaru (elektronika, príslušenstvá a iné … .) poskytujeme záruku 24 mesiacov.

Reklamačné podmienky:
Zákazník je povinný si skontrolovať tovar ihneď pri prevzatí. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie, zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade má zákazník nárok na výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí.
V prípade uplatnenia reklamácie platí obvyklý reklamačný postup. Zákazník doručí reklamovaný tovar na vlastné náklady dodávateľovi alebo na miesto záručného servisu, ktorý po opravení tovar zašle na náklady dodávateľa zákazníkovi.
Miesto reklamácie je miesto predaja alebo niektorý z autorizovaných servisov jednotlivých značiek tovarov.
Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar v originálnom balení vrátane manuálov, inštalačných médií, faktúry a záručného listu.
Na každý tovar je poskytnutá záruka. Záručná doba je totožná so záručnou dobou poskytovanou výrobcom. Závisí od značky a typu produktu. Záručná doba a podmienky sú stanovené v záručnom liste dodanom s výrobkom.
Oprava alebo výmena tovaru v záručnej dobe je bezplatná.
Náš internetový obchod poskytuje možnosť vrátenia peňazí v prípade nespokojnosti s tovarom pri zistení poškodenia alebo nefunkčnosti tovaru, ktorú preverí autorizovaný servis a potvrdí nemožnosť opravy závady alebo zámeny tovaru za nový v zákonom stanovenom termíne, t.j. do 30 dní od podania reklamácie.

Alternatívne riešenie sporov

V zmysle zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, je spotrebiteľ oprávnený obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci na túto žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania má spotrebiteľ právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Možnosť obrátiť sa na súd nie je podaním návrhu dotknutá. Subjektmi, ktoré sú oprávnené riešiť alternatívne spory medzi predávajúcim a spotrebiteľom sú Slovenská obchodná inšpekcia alebo iný subjekt vedený v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedený Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky. Alternatívne riešenie sporu orgánmi alternatívneho riešenia sporov je bezodplatné, subjekt alternatívneho riešenia sporov môže na svojom webovom sídle uverejniť poplatkovú povinnosť za návrh na začatie, poplatok však nesmie byť vyšší ako 5 eur.

Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov vedený Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky: https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 . Sťažnosť možno podať vyplnením online formulára na stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK

 

Riešenie reklamácii:
Reklamovaný produkt je potrebné zaslať na našu adresu, kde bude chybný produkt po posúdení opravený, alebo vymenený za nový.
K reklamovanému produktu je potrebné doložiť vzorku chybnej tlače, respektíve popis chyby, či problému.
Všetky otázky v súvislosti s reklamačným procesom môžete zasielať na našu e-mailovú adresu: info@extratoner.sk.  Veľmi radi odpovieme na všetky Vaše otázky spojené s riešením reklamácii.

 

Adresa na zasielanie reklamácií:

info@extratoner.sk


Vrátenie objednaného tovaru:
Pred objednaním si poriadne prečítajte informácie o tovare, ktorý si chcete zakúpiť, resp. overte si u nás vhodnosť tovaru. Tovar sa po zaplatení stáva Vaším majetkom. Podľa zákona 108/2000 Z.z. o zásielkových obchodoch máte právo vrátiť tovar do 14 pracovních dní odo dňa prevzatia. Vrátiť je možné len tovar, ktorý je nepoužitý (nemá vytiahnutú ochrannú pásku, nebol nosený či inakšie používaný atď.). Ak chcete vrátiť tovar kontaktujte nás e-mailom: predaj@kvalitnenaplne.eu alebo telefonicky na našich číslach. Po vzájomnej dohode nám zašlete tovar a my tovar podrobíme preskúmaniu či je reklamácia oprávnená alebo nie. Ak je pri preberaní balíček značne poškodený nepreberajte ho a vypíšte reklamáciu, s tým od koho balíček preberáte - pošta, kuriér, doručovacia služba.

V prípade, že sa tovar nenachádza u žiadneho dodávateľa, zákazník bude o tom informovaný.

 

Prevádzkovateľom e-shopu:

Big Boss Trade

Nerudova6

917 02  Trnava

IČO: 44074255

IČ k DPH: SK1079165021

 

Dohľad:

Inšpektorát SOI pre Trnavský kraj
Pekárska 23, 917 01 Trnava 1
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 033/5512 689

 

Všetky obrázky sú ilustratívne a slúžia na pomoc Vám, našim klientom pre vizuálnu identifikáciu Vami používaných náplní.




NDRiNTY